Комунальний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів "Осівцівський ліцей Камінь-Каширської " районної ради Волинської області

 





Управління

Основні принципи управління

 

Додаток до протоколу

конференції

від 27.06.2019 року

 

 

 

 

 

Звіт директора школи Л.О. Дем’яник

про роботу за 2018-2019 н. р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             Шановні учасники конференції: учні, батьки, колеги!

Вітаю вас усіх і дякую, що знайшли можливість і час взяти участь у  традиційному зібранні – конференції, порядком денним якої є звіт директора школи.

      Відповідно до наказу МОН України "Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів" № 55 від 28.01.2005р. щорічно керівники навчальних закладів звітують про свою роботу перед учасниками освітнього процесу. Ось в черговий раз що я роблю і сьогодні.

      Минулий навчальний рік мав свої особливості. Школа жила подіями, що відбувалися в державі стосовно розвитку освіти. Одна з них – другий рік роботи над реалізацією нового базового закону "Про освіту" (26.09.2017 р.). У результаті дискусій, які велися навколо нього народився документ – Концептуальні засади реформування середньої освіти "Нова  українська школа". Вона  простою мовою пояснює ідеологію змін, які вже закладено в новому законі. 2018-2019 н.р. був першим роком навчання за програмою НУШ. Першокласники, які стали піонерами цієї справи, успішно вирішили поставлені завдання. Поруч з навчанням за новими програмами ми отримали оновлену методику роботи зі здобувачами освіти, "нового вчителя" з новим мисленням і новими підходами до викладання, нову навчально-матеріальну базу, за допомогою якої вдалося створити освітнє середовище для 1 класу.  Сьогодні вже напрацьовується новий закон,  Закон «Про середню освіту».

      Освітяни України працювали над втіленням основних ідей нової української школи, і наш колектив не стояв осторонь. Сьогодні основна мета кожного, хто працює на освітянській ниві, - дати дитині можливість здобути якісну сучасну освіту. І основна відповідальність за це лежить на найважливішому учаснику процесу навчання й виховання наших дітей – шкільному вчителю. Упровадження інновацій, здійснення продуктивних змін в освітніх закладах залежить  від педагогічної майстерності працівників, уміння директора школи організувати діяльність учнів, учителів та батьків на досягнення поставлених цілей.

 

Організаційні питання навчального року

 

       2018-2019 н.р. – був роком пам’ятних дат, ювілеїв, державних заходів області, району і села. Так, відзначали п'яту річницю  Революції гідності,  496-річницю від часу першої писемної згадки про наше село Осівці (Ільблє, Ольблє Ляцьке),  241-річницю  церкви св. Параскеви П'ятниці. Та найбільшою подією для нас є  продовження  будівництва нашої нової школи. Усім цим датам підпорядковувалася навчально-виховна робота школи.

      Шкільний колектив працював над реалізацією проектів "Підвищення якості освіти шляхом формування життєвих компетентностей особистості", "Я – громадянин України",  "Стимулювання та заохочення учасників освітнього процесу школи", програм  "Концептуально-програмні заходи із вдосконалення навчально-виховного процесу школи","Обдарованість". Колективу вдалося розв’язати чимало проблем та завдань, затверджених педагогічним колективом на навчальний рік. Серед найвагоміших результатів слід відзначити перемоги: учениця 8 класу Митчик Ірина, а разом з нею і вчитель Митчик Л.І. (для учениці це перша перемога, а для вчителя – шоста) -  участь у ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з біології, учениця 3 класу Кошелюк Анастасія (для учениці та її вчителя Шевчик В.В. перша перемога) – участь в обласному турі турніру знавців рідної мови імені Петра Яцика, 15 призових місць у районних олімпіадах з таких предметів: українська мова, географія, турнір знавців рідної мови імені Петра Яцика, християнська етика,  біологія, правознавство та математика, серед яких учні 4 класу вибороли 6 перемог: 4 других місця і 2 третіх. Взагалі маємо  два перше місця, шість других і 7 третіх в районі, що дало змогу школі серед шкіл району І-ІІ ступенів вибороти І рейтингове місце (в минулому році теж було І).

      Здійснюючи аналіз внеску вчителів щодо кількості переможців у ІІ і ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіад, слід відзначити, що вчителів, з предметів яких проводилися олімпіади,  - 15 і перемог  - 15. За рейтингом переможців вчителі розподілилися таким чином:

Митчик Л.І. та Шевчик В.В. мали по одному переможцю, але вони стали учасниками обласних змагань;

Сотник В.О. – 6;

Михалік С.І. і Козак Н.С. – по 2  ;

                       Остапук А.П., Митчик Г.А., Найдич Л.Г. – по 1.                          

      І хоча з таких предметів, як-от:   «Історія», »Хімія» "Інформатика", «Англійська мова», »Фізика»,  "Трудове навчання", мовно-літературний конкурс імені Т.Г. Шевченка -  не було переможців, проте майже кожний учасник набрав балів, за якими увійшов у першу десятку. Це свідчить про те, що в школі проводиться значна  робота з розвитку здібностей та інтересів учнів

      Високих результатів досягла школа і в спортивно масовій роботі. Результатом є І місце в районі зі шкільної спартакіади. У спортивних змаганнях найвищі результати показали  Сацик Сергій та Ющик Мар'яна – 8 кл.

      Серед завдань навчального року колективу   вдалося  розв’язати майже усі, а їх намічалося 9, однак окремі знаходяться в стадії доопрацювання. Велика увага  приділялася розвитку системи викладання усіх предметів, однак більш посилено вивчалося викладання  у 1 кл. НУШ,  української мови та літератури, зарубіжної літератури, біології ,  охорони здоров'я та  трудового навчання. Паралельно в полі зору знаходилися виховна, методична робота, робота з кадрами, забезпечення державно-громадського управління закладом, соціальний захист, збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників школи, господарська робота, матеріально-технічне забезпечення. контроль за іншими аспектами  навчально-виховного процесу.

 

Забезпечення обов’язкової повної середньої освіти

 

На початок навчального року в закладі навчалася 209 дітей, з них 112 хлопчиків та 97 дівчаток. Укомплектовано 11 класів із середньою наповнюваністю 19 учнів. Охоплено навчанням 100% дітей шкільного віку, а на обліку таких – 260.  27 випускників нашої школи здобували повну середню освіту у 10, 11 класах   Грудківської школи, 4 – в коледжах та ліцеях області,  18  – у Камінь-Каширському ВПУ та 2 – в школах-інтернатах. Дітей п’ятирічного віку нараховувалося 24.

209 дітей належить до  пільгового контингенту і  перебувають на  особливому контролі педагогічного колективу. Сиріт не було, напівсиріт - 3, постраждалих від Чорнобильської трагедії  - 209, дітей-інвалідів – 1, дітей в багатодітних сім’ях – 95, виховувалися в неповній родині – 1, з малозабезпечених сімей – 34, дітей у них – 61, дітей із сім’ї атовця  - 1

Колектив школи цілеспрямовано проводив роботу щодо охорони прав дитини. Інцидентів, які б траплялися з приводу даного питання, не виникало. Для 4-ох учнів з обмеженими освітніми можливостями було організоване інклюзивне навчання.  12 залазьких та 19 ольшанських  дітей підвозили шкільним автобусом.

У цьому навчальному році наша школа випустила 20 учнів, жоден з них не закінчив із відзнакою.

 

Організація навчально-виховного процесу

 

Навчально-виховний процес у школі базувався на  демократизації, гуманізації, диференціації, інтеграції  та інших принципах.  Користуючись ними, педагогічний колектив робив усе можливе для розширення світогляду учнів, удосконалення їх пізнавальних здібностей, розвитку обдарувань, реалізації внутрішнього інтелектуального потенціалу, створював умови для саморозвитку та самореалізації особистостей.

Навчальний процес здійснювався за семестрами, кожен з яких поділявся на  дві чверті. Чверті розділялися канікулами, які в загальній кількості складали 30 днів. Режим тижня був і залишається  п’ятиденним.

Режим дня регламентувався розкладом уроків та графіками, погодженими з профспілковим комітетом та затвердженими директором школи.

Навчально-виховний процес здійснювався за державними програмами та календарно-тематичними планами, складеними вчителями, погодженими адміністрацією школи.

У школі немає проблем щодо виконання Закону "Про мови".

Оцінювання навчальних досягнень здійснювалося відповідно до критеріїв, розроблених  до Державного стандарту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р.№ 1392.

 Методичний супровід  освітнього процесу здійснювався за допомогою наявних програм, підручників, яких, до речі, не вистачало.  Такий стан справ склався через те, що в класах, які отримували нововиданий підручник, було менше учнів, як у наступних. Однак вдавалось вирішувати питання шляхом передачі навчальних книг за актами з інших закладів району. Траплялися і такі казуси, що підручник новий, а в ньому нема тем, які запроваджено новими програмами, що створювало неабиякі труднощі. Адже не всі учні мають доступ до комп’ютерів або Інтернету.

 

 

Результативність навчально-виховного процесу

 

Порівнюючи якість навчальних досягнень учнів  з попереднім роком, бачимо, результати стабільні, що є позитивним показником. З вищими показниками від загальношкільного  закінчили навчальний рік учні  3 (69%) та  4 кл. (45%).  Найнижчі показники мають учні 9 класу – 20%. Високого рівня досягли 12 учнів (8%), достатнього -40(27%), середнього – 82(56%), початкового – 14(10%).  

Рейтинг предметів за якістю навченості учнів

на 25.05.2019

  1. Інформатика – 70%
  2. Укр. літ. – 60%
  3. Природознавство – 58%
  4. Історія України – 56%

          5.   Правознавство – 58%

  1. Зарубіжна література – 54%
  2. Математика – 50%
  3. Хімія – 41%
  4. Біологія – 39%
  5.  Англійська мова – 38%
  6.  Геометрія – 37%

У порівнянні з попереднім навчальним роком якість знань майже зі всіх предметів, окрім інформатики, укр. мови та літ., правознавства, математики, де різниця становить -2, знизилась.  Такий стан справ викликає тривогу, потребує дослідження причин.

      Звернімо увагу на успішність учнів 5 класу, порівнюючи її з навчанням в початковій школі:

Клас

К-сть учнів

Високий

Достатній

Середній

Початковий

4

19

-

10

9

-

5

19

-

4

15

2

 

 

 

 Як бачимо, результати  погіршилися, стало більше учнів із середнім рівнем досягнень, що викликає роздуми і потребує глибокого вивчення та аналізу.

Динаміка якості навчальних досягнень за останні 3 роки

Навчальний рік

 

2016-2017

32%

2017-2018

35%

2018-2019

36%

 

 

 

 

 

Висновок: якість навчальних досягнень учнів на 1% зросла.

Успішність та якість навченості учнів в певній мірі залежить від відвідування учнями школи. У закладі діє єдина загальношкільна система обліку відвідування. Медична сестра до 10.00 збирає дані про відсутність дітей, вивчає причини і доповідає директору. Окрім цього,  кожен учитель-предметник веде облік на своїх уроках. Класний керівник у кінці робочого дня облікує відвідування  у класному журналі в розділі "Облік відвідування", збирає довідки, які видаються медичними закладами, та пояснювальні записки від батьків.

Відвідування за ІІ семестр становило 92%, проти 97% 2017-2018 н.р., що говорить про погіршення результатів. 48% учнів пропустили школу через хворобу, 42% -  з інших поважних причинах і  10%  - без поважної причини. Якщо порівняти результати з попереднім навчальним роком  (35%, 28%, 55%), то бачимо, що стан справ покращився, бо значно зменшилося пропусків без поважних причин. Однак  проблема прогулювання залишається бути актуальною. Найкраще відвідували школу учні молодших класів – 94%,  серед 5 – 9 кл. – 6 кл. (93%). Найгірший показник– у 9  (83%). Найбільше прогульників  було у 6 кл.(42%). Питання  відвідування і надалі буде залишатися на особливому контролі адміністрації школи.

 

Виховна робота

 

            Управління виховною роботою       школи здійснювали заступник директора, педагог-організатор, психолог, соціальний педагог та бібліотекар. У роботі керувалися методичними рекомендаціями, викладеними у листі МОН України "Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2018-2019 навчальному році" від 25.07.2018 № 2.1/10-1828. Виховна робота в школі проводилася шляхом забезпечення участі школярів у соціально значущій діяльності через формування в них навичок самоврядування. Основні зусилля педагогів спрямовувалися на вирішення завдань із формування вмінь і навичок комунікації, ініціативи, творчості, роботі в команді, толерантній поведінці. Головні завдання реалізовувалися через такі напрямки роботи, як-от: національно-патріотичне, превентивне, фізичне, художньо-естетичне, еколого-натуралістичне, сімейне виховання, професійну орієнтацію та допрофільну підготовку. Для цього використовувалися різні форми роботи.

 

Продемонструю це через презентацію.   (Слайди)

 

Виховна робота різнопланова і різнобічна. Ще не все нам вдається зробити, бо є відхилення у поведінці і вчинках учнів, які потрібно коригувати, над чим і треба буде працювати.

 

Педагогічні кадри

 

В соціумі панує думка: "Кадри вирішують все". І з нею не можна не погодитися.

 

           Школа на 100%  укомплектована кадрами. Плинності не спостерігається.

Якісний склад був таким:

За віком

 

За педстажем

 

20-30 років

5

до 5 років

3

30-40 років

6

до 10 років

3

40-50      років

11

до 20 років

5

50-60 років

1

і більше

16

понад 60 років

4

За званнями

 

За категоріями

 

Вчитель-методист

1

Спеціаліст вищої категорії

12

Старший учитель

8

Спеціаліст першої категорії

5

Відмінник освіти

2

Спеціаліст другої категорії

1

 

 

Спеціалістів

3

 

 

Без категорії

6

 

 

Середній вік колективу

43

 

 

         
 

Дані говорять про високий рівень якісного складу педагогічного колективу і  є резерв до його зростання. Кожного року хтось із вчителів підвищує свою професійність. Так,  цього року 4 педагогів за наслідками атестації піднялися на один щабель вище від того, що мали раніше. Педагоги знають вимоги щодо кваліфікаційних категорій і мають мотивацію до поліпшення власного морального та матеріального стану, тому планують своє майбутнє, ціленаправлено йдуть до нього.

 

Робота допоміжних служб

 

                       Певну допомогу педагогічному колективу надавала бібліотека. На кінець навчального року фінансовий стан фонду становив  ----------------------- грн., загальна кількість фонду підручників становить------------------ примірників, художнього фонду - -------------- Забезпеченість підручниками становила ------%.. Не вистачало ---------- примірника.

Періодика в бібліотеці відсутня.

Читацька активність учнів становила ------------------. Збереженню фондів сприяла участь усього колективу у загальношкільному конкурсі "Живи, книго!". Бібліотекарем проведено бібліотечні уроки у 2 кл. "Сторінками підручника",  у 3 кл. -  "Книга – джерело знань", у 4 кл.  - "Юні читайлики", окрім цього у 2 та 4 класах – практичні заняття по ремонту книг та виготовленню закладок. Працював гурток "Юні книголюби". У бібліотеці влаштовано куточки "Живи, книго!", "Інформаційний коктейль", "Бібліотечний вісник" та тематичні полички "Співачка досвітніх вогнів", "Просимо маму або тата гарним діткам почитати", "Охорона природи – завдання твоє і моє", "Серце віддаю дітям", "Знаючи права, не забувай про обов’язки" та інші. В бібліотечній роботі є багато проблем і по мірі можливості намагаємося їх вирішувати.

                       Дуже важливою ланкою роботи школи є соціально-психологічна служба. Вона здійснювала психологічний супровід розвитку дітей, займалася профілактичною, діагностичною, корекційно-розвитковою роботами. Служба працювала  за планами, затвердженими директором школи та погодженими із методичним кабінетом відділу освіти. Робота фахівців зводилась до індивідуально-групової діагностики, консультування, профілактичних бесід, корекційно-розвиткових занять, проведення ділових ігор, тренінгів, до контактів з громадськістю та проведення просвітньої роботи. Такою діяльністю було охопилено здобувачів освіти, батьків та педагогічних працівників.

Велику організуючу роль в школі виконувало і учнівське самоврядування. Учнівська спілка "Сонячна" має свій Статут, виборні органи, плани роботи. Учком через свої комісії займався організацією культурного життя, трудовою діяльністю, навчанням, дисципліною та порядком. На їхньому рахунку чимало різноманітних заходів, які ми бачили в презентації виховної роботи. Головне: учні залучені  до державно-громадської форми управління роботою школи.

 

Матеріально-технічне забезпечення

 

              Будівля школи та приміщення пристосовані для проведення освітнього процесу. З року в рік називаємо проблеми, які  негайні у вирішенні, але потребують великого капіталовкладення, якого у нас немає. Це стосується насамперед приміщень. Тому обходимося косметичними ремонтами. Нарешті це питання знайшло державну підтримку і будується нова школа, яка вирішить усі проблеми. Завдяки батькам, класні керівники та технічний персонал роблять поточний  ремонт школи, готують її  до нового навчального року.

              Одним із показників модернізації освіти є комп’ютеризація. В школі нараховується 4 комп’ютери та 4 ноутбуки, що не забезпечує потреб. Повністю задіяні 4 ноутбуки та 1 комп’ютер, так як 3 інші несправні. Маємо мультимедійну дошку, яка постійно використовується у НВП. Є і деякі інші технічні засоби, але вони морально застарілі.

  

Соціальний захист та охорона здоров’я

 

              Усі питання освітнього процесу вирішуються у співпраці педагогів і сім’ї. У кожному класі створені класні батьківські комітети, у школі найвищим громадським органом управління є Рада школи. Протягом року проводилися класні  та загальношкільні батьківські збори, на яких розглядалися питання фізичного, морального, психічного та духовного здоров’я учнів. Педагогічний колектив має підтримку з боку місцевих установ та закладів. Тісно співпрацюємо із сільською радою, дитячим садочком "Калинка", церквою, клубом та сільською бібліотекою.

               Здоров’я – це не відсутність хвороб, а рівень життєвих сил організму. Наше завдання –  не знизити цей рівень, а  забезпечити їх ріст.

               Станом на 01.09.2018 р. медичним оглядом було охоплено  209 дітей. З них віднесено до:

 І групи здоров’я -20(10%) проти 15(8%) минулого року;

ІІ групи здоров’я  - 188(90%) проти 176 (92%);

ІІІ групи здоров’я – 1 проти 0.

До фізкультурних груп:

основна – 178(85%) проти 153(79%);

підготовча – 24(11%) проти 25 (14%);

спеціальна – 7(3%) проти 13 (7%).

Якщо порівняти ці дані з попереднім роком, то одні показники покращилися, інші погіршилися. Число здорових дітей зросло від11% до 22%, хронічно хворих нема зовсім. А якщо співставити  наші результати з даними по державі, то наші діти, якби не щитовидна залоза, то найздоровіші. Протягом року оздоровилася 4 дитини.

              У школі робимо все можливе, щоб зберегти дитині здоров’я, попередити захворювання. Питання охорони здоров’я та безпеки життєдіяльності – першочергові у роботі школи.  Для цього проводимо просвітницькі заходи (бесіди, виховні години), заходи практичного характеру (фізкультхвилинки, рухливі ігри, спортивні змагання), слідкуємо за поставою дітей, по кілька разів на рік пересаджуємо учнів. Добре, що  маємо двох медичних працівників, які надають практичну допомогу.

              Однак хвилює те, що  зростає травматизм серед учнів. Хоча він носить побутовий характер, проте не знімає нашої відповідальності. У цьому півріччі травмувалося 7 учнів, а за цілий попередній рік  було 14. Пік травм, як правило, припадає на перші місяці нового навчального року. Моніторингові дослідження показують, що дитячий травматизм з року в рік зростає, не на багато, але все-таки є тенденція росту, що нас дуже турбує. Профілактична робота проводиться, проте ще не дає бажаних результатів.

                                       На здорові умови навчання та праці впливає температурний режим. У цьому плані нам вдається у холодну пору року тримати 18-24 градуси тепла, зате у весняно-осінній період, коли на вулиці температура сягає 25-30 градусів, то в класних кімнатах показники – 30-35, що не дуже сприяє робочому стану.

                 Одним із важливих факторів впливу на здоров'я є харчування. У цьому році більш-менш усе було гаразд. Добре те, що не було перебоїв. Скарг з боку дітей та батьків не поступало.

                  Велике значення для успішної роботи мають  моральне та матеріальне заохочення, стимулювання як учнів, так і працівників школи. Засобами відзначення є не тільки добре слово, а й нагороди, грошові премії та подяки. Грамотами відділу освіти нагороджено  18 учнів та  4 вчителів, Почесною грамотою дирекції школи – 1 благодійник, Похвальними листами – 11 відмінників, подяками в номінації «Батьки» - 11 сімей, грошовою винагородою – 14 учнів та команду "Старти надій", команду зі спортивного орієнтування, футбольну команду та групу учнів 6-7 класів за колективну роботу "Новорічний сувенір". На грошові винагороди було витрачено 2125 грн., наданих депутатом обласної ради Буськом А.Ф.  

                           На протязі року зареєстровано 10 звернень батьків. Піднімалися  питання підвозу дітей, змінності навчання, порушення дисципліни. Дирекція надала аргументовану відповідь, по мірі можливості вирішила питання.

                  Щодо матеріально- технічної  забезпеченості школи. У цьому навчальному році з бюджету держави на нашу школу виділялися кошти лише на зарплату, енергетичні носії, утримання автобуса (маються на увазі паливно-мастильні матеріали) та 8 тис. на запчастини до автобуса. Звичайно, цього дуже мало для життєдіяльності навчального закладу. Тому на ремонт автобуса, санітарно-гігієнічні засоби, інвентар, інші малоцінні необхідні матеріали доводилося вишукувати додаткові позабюджетні кошти. Дякую батькам, що з розумінням ставилися до проблем школи і допомагали класним керівникам вирішувати класні проблеми.

                 Однак в діяльності школи є чимало невирішених завдань. Я їх не буду озвучувати, тому що надіємося на відкриття нової школи, яка автоматично вирішить глобальні проблеми.  Питання Нової української школи, слава Богу, непогано вирішуються за рахунок держави.  Інші проблеми, що стосуються освітнього процесу, ми розв’яжемо силами педагогічного колективу.

 

 Шановні присутні!

                          Успіх школи у великій мірі залежить від кожного, хто в ній навчається і працює. Як досягнення, так і недоліки діляться на всіх.

                         Директор школи – це сучасний керівник навчального закладу, який виступає в кількох іпостасях– це управлінець, призначений владою, лідер, спроможний вести за собою людей, дипломат, який ладнає внутрішні та зовнішні конфлікти, вихователь, який спроможний створити колектив і направити його розвиток у правильне русло, новатор, який вміє експерементувати, адаптувати, модернізувати, просто людина, якій притаманні якості  добропорядності. Сьогоднішній директор – це лідер-менеджер, який управляє педагогічною системою навчального закладу. Ця робота важка, складна і відповідальна. Завдання директора – зробити школу такою, щоб кожному учневі було затишно, комфортно, щоб хотілося працювати вчителям. Успіх директора – це успіх учителів – успіх учнів – успіх школи.

      Завершуючи виступ, хочу запевнити, що намагатимуся і надалі реагувати на всі ваші звернення, зауваження, пропозиції, зміцнюватиму атмосферу довіри, партнерства, яка вже склалася роками між  усіма учасниками освітнього процесу,  докладатиму всіх зусиль, щоб досягти нових успіхів у навчанні та вихованні підростаючого покоління, в утвердженні іміджу школи, у виконанні нею головної місії – виховання та розвитку наших дітей, підготовки їх до самостійного життя.

      Адміністрація та педагогічний колектив зробимо все, щоб наш навчальний заклад був для дітей школою радості, для батьків – спокою і надії, а для педагогів – місцем творчості.

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол

конференції

загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня с. Осівці

27 червня 2019 р.                                                                                   

 

Голова -  Остапук А.П.

Секретар - Іщик Г.І.

Присутні: педагогічний колектив, учком, рада школи, сільський голова.

 

Порядок денний

      1. Звіт директора школи Л.О. Дем"яник "Аналіз роботи школи за 2018-2019 н.р. ".

      2. Фотопрезентація виховної роботи.

      3. Презентація Галереї пошани.

 

Слухали: Звіт директора школи Л.О. Дем"яник  "Аналіз роботи школи за 2018-2019 н.р."

Виступили:

      1.    Голова ради школи      Г.Г. Михалик, яка розповіла про співпрацю директора школи та Ради школи. Відмітила позитивні аспекти роботи, а саме: велика турбота про учня, його успіхи, невдачі; увага до вчителя, його здобутків, стимулювання праці; піклування про обслуговуючий персонал. Одним словом, створення належного мікроклімату в колективі, що неодмінно позначається на ефективності навчально-виховного процесу.

      Галина Григорівна  запропонувала оцінити роботу директора школи як задовільну.

      2. Член ради школи Л.В. Дем"яник  звернула увагу на те, що при сприянні директора та завдяки її особистим якостям налагоджена робота зі спонсорами, випускниками попередніх років і, як наслідок, школа значно покращила навчально-матеріальну базу, від чого виграв навчально-виховний процес. Дем'яник Л.В. запропонувала оцінити роботу Л.О. Дем"яник за звітний період оцінкою "задовільно".

      3. Голова профспілкового комітету Т.М.Митчик розповіла про співпрацю профкому з директором школи. Відмітила, що в школі позитивно вирішуються всі питання, які ставляться вищестоячими  органами. Велика увага приділяється людині праці. На першому місці охорона праці та безпека життєдіяльності. У наших умовах проблем аж надто багато, але дирекції вдається їх вирішувати і як результат немає ні виробничих травм, ні дитячого шкільного травматизму. Позитивно вирішуються і питання морально-психологічного характеру.  Тому в колективі існує взаєморозуміння, що надихає на творчу працю. Роботу директора школи оцінила оцінкою " задовільно".

      4. Сільський голова А.В. Михалик підкреслив, що співпраця школи із владою, з громадськістю села приносить плідні результати. Це допомагає формувати імідж як школи, так і директора-управлінця. Приємно, що, не дивлячись на жалюгідні приміщення, в школі по мірі можливості підтримується порядок. Любов Омелянівна проводить велику дослідницько-пошукову роботу, що сприяє пропаганді краєзнавчого матеріалу, а, отже, патріотичному вихованню всіх нас. Андрій Васильович оцінив роботу директора оцінкою "задовільно".

      5. Голова учкому  подякувала директору за розуміння проблем учнів, їхньої навчальної праці, відпочинку. Запропонувала звернути більше уваги на змістовну організацію учнівського дозвілля.

Роботу директора школи оцінила  оцінкою "задовільно".

       6. Педагог організатор Дем'яник Л.В. прокоментувала фотомонтаж виховної роботи школи і визнала роботу директора школи  задовільною.

      7.Соціальний педагог В.В. Найдич прокоментувала Галерею пошани і визнала роботу директора школи  задовільною.

      8. Голосування. Визнати роботу директора школи як:

задовільну - 60

 незадовільну - 0

 Ухвалили:

      Визнати роботу директора  задовільною.

Додаток: доповідь директора школи.

Голова                                                      А.П. Остапук

Секретар                                                   Г.І. Іщик